در صورتی که قصد خرید ماشین شارژی از برندهای مطرح را دارید اینجا کلیک کنید.
چرا ماشین شارژی کنترلی خراب می شود؟

روشن نشدن ماشین شارژی کنترلی یا کار نکردن آن رویداد ناراحت کننده ای است. هر چند که در بیشتر موارد، نکات خیلی ساده‌ای جزء علل خرابی ماشین شارژی کنترلی میباشند. در صورتی که ماشین کنترلی شما دچار مشکل شده است، قبل از آن که دستگاه را به مراکز تعمیرات بدهید، بایستی برخی موارد راحت را بررسی فرمایید. در بیشتر مواقع بررسی کردن چند نکته با اهمیت می‌تواند مشکل شما را بر طرف نماید. به همین جهت اکنون می خواهیم تا با معروف ترین علل خرابی ماشین شارژی کنترلی آشنا شویم. در صورتی که می‌خواهید بدانید دلیل روشن نشدن ماشین شارژی کنتری شما چیست و چرا ماشین آر سی شما کار نمی‌کند در ادامه با ما همراه شوید.

ماشین شارژی کنترلی روشن شده ولی حرکتی ندارد

دلیل این خرابی، هم از مدار ماشین و هم از کنترل آن می تواند باشد. که بعد از بررسی و عیب یابی توسط افراد متخصص مشخص خواهد شد.

بیشتر: در صورتی که قصد خرید ماشین شارژی از برندهای مطرح را دارید اینجا کلیک کنید.

ماشین شارژی کنترلی به راست و چپ حرکت کرده اما جلو و عقب نمی رود

سوختگی موتور ماشین و یا شکستگی چرخ دنده های متصل به موتور عقب ماشین از علل اصلی بروز این مشکل در ماشین کنترلی ها می باشد. برخی اوقات مشکل مدار هم می تواند یکی از دلایل باشد چون باید مدار به موتور فرمان ارسال کند که اینکار انجام نمی شود و حرکت جلو به عقب انجام نمی شود.

حرکت نکردن ماشین به راست و چپ

یکی از موارد مهم در ماشین کنترلی ها ، حرکت نکردن ماشین به سمت راست و چپ است در صورتی که به جلو و عقب حرکت می کند. این مشکل چند جهت می تواند داشته باشد که در زیر گفته ایم:

  1. ضربه شدید به جلوی ماشین
  2. از کار افتادن موتور گیربکس
  3. شکستگی چرخ دنده های داخل گیربکس
  4. فرمان ندادن مدار به قسمت گیربکس