بزرگتر نشان دادن خانه
جدیدترین ایده ها برای بزرگتر نشان دادن خانه

امروزه عوامل بسیار زیادی منجر به زندگی افراد در خانه های کوچک و آپارتمانی شده است. همین فضاهای کوچک نیز سبب طراحی دکوراسیون محیط را برای افراد سخت می کند. درواقع برای طراحی دکوراسیون در چنین محیطی باید به دنبال تکنیک هایی برای بزرگتر نشان دادن خانه باشید. اگر بخواهید محیط های کوچک را نیز نظیر محیط هایی که محدودیتی برای طراحی دکوراسیون آن ندارید، دکور کنید درنهایت محیطی کسل کننده خواهیدداشت که تحمل آن برای خود شما هم سخت خواهدبود. در این مطلب سعی می کنیم نکاتی که در زمینه طراحی دکوراسیون محیط های کوچک به شما کمک می کند را بررسی کنیم. همراه ما باشید تا بتوانیم با یکدیگر یک دکوراسیون عالی را چیدمان کنیم.

بزرگتر نشان دادن خانه

جدیدترین ایده ها برای بزرگتر نشان دادن خانه

برای بزرگتر نشان دادن خانه نیازی نیست تا هزینه زیادی بگذارید، بلکه می توانید با کمترین صرف هزینه بیشترین تغییر را در محیط خانه ایجاد کنید. درادامه ظریف ترین نکاتی که در این زمینه به شما کمک می کند را بررسی می کنیم.

می توانید خودتان خانه را رنگ آمیزی کنید

یکی از مهم ترین اقداماتی که می توانید در جهت بازسازی خانه و بزرگتر نشان دادن فضا به کاربرید، استفاده از رنگ های درست در منزل است. دقت داشته باشید برای انتخاب رنگ در محیط های کوچک چندان دست شما بازنیست به همین دلیل نیز محتاط عمل کنید. از بهترین رنگ هایی که می تواند در بزرگتر نشان دادن خانه به شما کمک کند، رنگ سفید و سایر رنگ های خنثی می باشند. بهتراست تمامی بخش های منزل را به رنگ سفید درآورید.

اگر دیوارهای منزل شما دارای کاغذدیواری است مسلما نمی توانید آنها را رنگ کنید به همین علت نیز باید کاغذدیواری با طرح دیگری را در آن جایگزین کنید. کاغذدیواری جدید شما بهتراست ساده و به دور از هرگونه شلوغی باشد البته همانطور که قبلا هم اشاره کردیم باید ترکیبی از رنگ های خنثی را داشته باشد.

از پرده های بلند کمک بگیرید

شما می توانید در جهت بزرگتر نشان دادن خانه از پرده های بلند تا ارتفاع روی زمین استفاده کنید. دقت داشته باشید حتی اگر پنجره های شما نیز ارتفاع زیادی ندارند، بهتراست ارتفاع پرده ها تا روی زمین بیاید. با این روش می توانید به راحتی کوچک ترین محیط ها را نیز بزرگتر نشان دهید. استفاده از پرده های بلند این توهم را در چشم ببیننده به وجود می آورد که ارتفاع سقف بلندتر است، پس محیط به نظر وی دلبازتر خواهدآمد.

روشنایی محیط را کنترل کنید

یکی از مهم ترین مواردی که باید در طراحی دکوراسیون محیط های کوچک رعایت شود، توجه به نور محیط است. روشنایی مناسب در محیط کمک می کند تا دکوراسیون شما نیز بهتر خود را نشان دهد. البته که روی بزرگتر نشان دادن خانه نیز تاثیر مستقیمی دارد. پس برای بزرگتر نشان دادن خانه باید تا جایی که امکان دارد از نور طبیعی کمک بگیرید. سپس برای تکمیل کردن روشنایی منزل نیز می توانید از انواع لوسترهای سقفی زیبا استفاده کنید.

از لوازم چندمنظوره استفاده کنید

یکی از بهترین ایده هایی که می توانید برای بزرگتر نشان دادن خانه پیاده سازی کنید، استفاده از لوازم چندمنظوره است. یکی از انواع این لوازم چندمنظوره، مبل تختخواب شو می باشد. از این آیتم شما می توانید هم به عنوان بخشی از مبلمان خود کمک بگیرید و هم در صورت مهمان داشتن آن را به یک تختخواب تبدیل کنید. با خرید این وسیله عملا دیگر نیاز به خرید مبلمان جداگانه نخواهیدداشت، بدین ترتیب می توانید استفاده بهینه ای از فضا داشته باشید و علاوه براین در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید.

از آینه ها استفاده کنید

بزرگتر نشان دادن خانه

از بهترین آیتم هایی که می توانید در جهت بزرگتر نشان دادن خانه از آنها استفاده کنید، آینه ها هستند. استفاده از آینه هم کاربردی است و هم می تواند فضای زیبایی را در دکوراسیون شما ایجاد کند، از این رو نیز بهترین آیتم برای جذاب ترکردن دکوراسیون شما به حساب می آید. امروزه مدل های متنوعی از آینه در بازار موجود است که شما می توانید بسته به سلیقه تان هریک را انتخاب کنید. آینه ها علاوه براینکه روی بزرگترنشان دادن محیط تاثیر می گذارند، سبب انعکاس نور می شوند و می توانند روی میزان روشنایی محیط نیز تاثیر بگذارند.

از مبلمان مناسب کمک بگیرید

امروزه تنوع مبلمان موجود در بازار بسیارزیاد است از این رو نیز به راحتی می توانید مبلمانی مناسب را در جهت بزرگتر نشان دادن خانه انتخاب کنید. مسلما مبلمان کلاسیک انتخاب خوبی برای محیط های کوچک نیستند زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند. پس از بین مبلمان سبک مدرن باید بتوانید یک گزینه مناسب را برای دکوراسیون تان انتخاب کنید. بهترین مبلمان گزینه هایی هستند که به خوبی می توانند در فضای پرت خانه قراربگیرند و سایر بخش ها را خالی بگذارند. از جمله این مبلمان می توان به مبلمان ال اشاره کرد که امروزه با تنوع بینظیری به بازار عرضه می شود.

البته پس از انتخاب نوع مبلمان به دنبال انتخاب رنگی مناسب برای آن باشید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای بزرگتر نشان دادن خانه باید از رنگ های روشن استفاده کنید. آیتم هایی که در دکوراسیون خود برای این محیط به کارمی برید، نیز باید رنگ های روشنی داشته باشند.

از قفسه های باز استفاده کنید

در خانه همه ما نوعی قفسه و یا کمد های درب دار برای نظم دادن به وسایل وجود دارد. اما برای بزرگتر نشان دادن خانه باید از انواع قفسه های باز کمک بگیرید. با استفاده از این قفسه ها هم می توانید محیط اطراف را بزرگتر نشان دهید و هم به وسایل خودتان نظم ببخشید.

نظم و ترتیب داشته باشید

در طراحی دکوراسیون محیط های کوچک باید توجه کنید که تمامی آیتم ها را در مکان مخصوص خودشان قراردهید. بدین ترتیب می توانید به محیط اطراف خود نظم ببخشید. همین نظم بخشیدن به محیط مسلما به بزرگتر نشان دادن خانه کمک خواهدکرد. البته برای نظم دادن به محیط بهتراست تمامی وسایل اضافی که استفاده خاصی از آنها ندارید را نیز در انباری قراردهید، بدین ترتیب می توانید بیشترین استفاده را از فضای اطراف داشته باشید.

تمامی نکاتی که برای بزرگتر نشان دادن خانه به شما کمک می کند را بررسی کردیم. شما می توانید با استفاده از این نکات از فضای اطراف استفاده بهینه ای داشته باشید.