خرید تابلو دکوراتیو
با یک کلیک خود را برای خرید جذاب ترین تابلو دکوراتیو سال آماده کنید

پس از اینکه شما اجزای اساسی دکوراسیون را در کنار هم قراردادید، لازم است با اضافه کردن برخی از جزئیات به آن این زیبایی را پررنگ تر کنید. از جمله این جزئیات می توان به استفاده از انواع تابلو دکوراتیو اشاره کرد. تابلوها از گذشته تاکنون جز اجزای پرطرفدار هر دکوراسیونی بوده اند و اما امروزه مدل های آن نسبت به گذشته تحول یافته اند. اگر به دنبال خرید تابلو دکوراتیو جذاب برای دکوراسیون خود هستید، درادامه مطلب همراه ما باشید.

خرید تابلو دکوراتیو

راهنمای خرید تابلو دکوراتیو

هنگام خرید تابلو دکوراتیو با مدل های متنوعی از این آیتم روبه رو خواهیدشد که انتخاب از بین آنها مسلما برای شما سخت است. برای اینکه بتوانید مناسب ترین تابلو دکوراتیو را برای دکوراسیونتان انتخاب کنید، باید نکاتی را درنظربگیرید. درادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

دیوارهای منزل را بررسی کنید

در اولین قدم برای خرید تابلو دکوراتیو لازم است دیوارهای اتاق را بررسی کنید. اگر دیوارهای شما کوتاه هستند برای آنها تابلو افقی و اگر بلند هستند، می توانید از انواع تابلو عمودی کمک بگیرید. نکته دیگری که باید درنظربگیرید این است که تابلوهای بزرگتر را برای دیوارهای اصلی منزل استفاده کنید که به صورت مداوم در دید قراردارند.

براساس دکوراسیون منزل تابلو انتخاب کنید

از دیگر نکاتی که باید برای خرید تابلو دکوراتیو درنظربگیرید، بررسی دکوراسیون منزل شماست. دقت داشته باشید سبک این تابلو باید با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد تا بتواند فضایی جذاب را در کنار هم بسازند. برای مثال اگر سبک دکوراسیون پذیرایی شما از نوع کلاسیک است باید تابلوهایی با همین سبک را خریداری کنید. تابلوفرش یکی از گزینه های مناسبی است که اگر دکوراسیون کلاسیک دارید استفاده از آن را برای شما پیشنهاد می کنیم.

چندین تابلو را در دکوراسیون به کارنبرید

برای استفاده از هر وسیله دکوراتیوی حتی غیر از تابلو نیز شما باید اعتدال را رعایت کنید. استفاده بیش ازاندازه هر آیتمی سبب می شود تا دکوراسیون شما شلوغ به نظربرسد. بیشتر به دنبال خرید تابلو دکوراتیو باشید که با فضای اطراف به اندازه کافی همخوانی داشته باشد و بتواند در کنار سایر اجزا محیطی جذاب را به وجودآورد. استفاده بیش از اندازه تابلوها تنها سبب بی نظم شدن محیط خواهدشد.

محل نصب تابلو را درست انتخاب کنید

برای اینکه تابلوی شما جلوه خاصی داشته باشد و به اندازه کافی جذاب به نظربرسد، باید موقعیت درستی را برای نصب آن انتخاب کنید. بهترین موقعیت نیز برای نصب تابلو مکانی است که به اندازه کافی نور دارد. تابیدن نور لامپ به تابلو زیبایی تابلو را چندین برابر خواهدکرد.

به سایر آیتم های منزل نیز توجه کنید

برای خرید تابلو دکوراتیو حتما سایر اجزایی که به هر صورت در اطراف آن قرارمی گیرند ازجمله مبلمان، فرش، پرده و …را نیز درنظربگیرید. بهتراست طیف رنگی تابلو با این آیتم ها در تناسب باشد تا به خوبی در فضا هماهنگی ایجادکند.

فصل ها را نادیده نگیرید

بسیاری از افراد تصور می کنند برای اینکه فضای دکوراسیون خود را تغییر دهند، نیاز دارند تا به دنبال خرید یک تابلو دکوراتیو گران قیمت باشند. این تصور کاملا غلط است شما تنها کافیست با یک دید باز برای خرید اقدام کنید. گاهی همین تابلوهای ارزان قیمت و ساده ای که مطابق اجزای دکوراسیون و البته فصل ها خریداری می شوند به کل دکوراسیون شما را متحول خواهندکرد. پس تصور نکنید که باید برای خرید تابلو دکوراتیو بودجه گزافی را بگذارید.

رنگ تابلو نیز اهمیت دارد

در بخش های قبلی بیان کردیم برای خرید تابلو دکوراتیو باید سایر اجزای منزل را بررسی کنید. الان می گوییم رنگ هایی که در تابلو وجوددارند باید با سایر اجزای اطراف آن همخوانی داشته باشد در غیراین صورت یک عنصر اضافی به شمارمی رود. امروزه تنوع تابلوها اینقدر بالاست که به سادگی می توانید چنین سبک تابلوهایی را بیابید.

خرید تابلو دکوراتیو

نوع قاب تابلو را بررسی کنید

قاب تابلو دکوراتیو موجود در بازار با هم متفاوت است به همین دلیل نیز در هنگام خرید این موضوع را بررسی کنید. شما می توانید هریک از انواع قاب چوبی، فلزی و پلاستیک را انتخاب کنید.درادامه به بررسی ویژگی های هریک از این متریال می پردازیم:

قاب چوبی : قاب چوبی از بهترین قاب هایی است که در ساخت تابلو دکوراتیو به کار می رود و شما نیز می توانید به راحتی آن را رنگ کرده و با فضای خانه خود هماهنگ کنید. قاب چوبی بیشتر برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب است.

قاب پلاستیکی : از متنوع ترین انواع قاب می توان به مدل های پلاستیکی اشاره کرد. تنوع رنگی این قاب بسیاربالاست و البته وزن بسیارکمی هم دارد که شما می توانید به راحتی در هر دکوراسیونی استفاده کنید.

قاب فلزی : قاب فلزی نسبت به سایر مدل های بیان شده وزن بالاتری دارد. البته که به همین دلیل نیز دوام آنها هم بیشتر است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. در ساخت این نوع قاب از آلیاژ برنز و یا آسترلینگ استفاده می شود که بهترین انتخاب برای فضای مدرن محسوب می شود. پس اگر دکوراسیون شما مدرن است، قاب فلزی می تواند انتخاب خوبی برای تابلو شما باشد.

شما می توانید براساس ویژگی های هریک از انواع قاب بیان شده برای خرید آن تصمیم بگیرید. ما در هومینه مدل های متنوعی از تابلوهای دکوراتیو را عرضه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید. اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل تابلوهای امسال هستید، هومینه آنها را با مناسب ترین قیمت و البته بالاترین کیفیت به شما ارائه می کند.

قیمت تابلو را درنظربگیرید

قیمت تابلو دکوراتیو براساس هرآنچه در بخش های قبلی باید برای خرید آن درنظربگیرید، متفاوت است. با این وجود بهتراست شما ابتدا ویژگی های تابلو موردنظرتان را لیست کنید، سپس به دنبال گزینه ای براساس ویژگی های ذهنی تان باشید. درنهایت زمانی که تابلو موردنظر را پیدا کردید، می توانید درباره قیمت آن تصمیم بگیرید. به هیچ عنوان قیمت اولین ملاک شما برای خرید نباشد، زیرا می تواند تنها دکوراسیون شما را به هم بزند.

تمامی نکاتی که بیان شد شما را برای خرید تابلو دکوراتیو جذاب آماده می کند. تنها کافیست این موارد را درنظرگرفته و با یک دید درست برای خرید اقدام کنید. مطمئن باشید که می توانید با همین نکات ساده بهترین دکوراسیون را برای منزل بسازید.