آینه کنسول بخرم یا ویترین؟

امروزه آیتم های دکوراتیوی که می توانید برای تکمیل کردن دکوراسیون به کاربرید، متنوع هستند. برای انتخاب هریک از آنها لازم است متراژ منزل و سپس سلیقه تان را نیز درنظرداشته باشید. ازجمله مهم ترین این آیتم های دکوراتیو می توان به ویترین و یا آینه کنسول اشاره کرد. شما می توانید بسته به سبک دکوراسیون خود هریک از انواع این آیتم ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. اگر به دنبال پاسخ درستی برای سوال خرید آینه کنسول یا ویترین هستید؟ همراه ما باشید.

خرید آینه کنسول

آینه کنسول یا ویترین؟

کاربرد هریک از این دو آیتم در منزل متفاوت است به همین دلیل نیز بهتراست ابتدا به درک درستی از این موضوع برسیم سپس از بین آنها یک نمونه را انتخاب کنیم. دقت داشته باشید شما می توانید از آینه وکنسول برای جادادن وسایل پذیرایی تان استفاده کنید. در مقابل ویترین تنها برای قرارگیری وسایل تزئینی کاربرد دارد و بیشتر باید از آن به عنوان یک آیتم تزئینی یادکرد.

پس شما می توانید بسته به کاربرد هریک از این آیتم ها برای خریدشان اقدام کنید. اگر فضای زیادی در منزل خود ندارید به دنبال خرید آیتمی هستید که بتوانید با کمک آن کمی وسایل تان را سروسامان دهید، بهتراست آینه کنسول بخرید. اما اگر صرفا به دنبال یک آیتم دکوراتیوی هستید که بتوانید فضای دکوراسیون تان را زیباتر کنید، ویترین بهترین انتخاب برای شما خواهدبود.

آیا می توانیم آینه کنسول را به همراه ویترین بخریم؟

خوب حالا شاید شما از هر دوی این گزینه ها خوشتان بیاید و اما برای استفاده همزمان از آنها تردید داشته باشید. دقت کنید اگر سبک دکوراسیون منزل شما مینیمال است به هیچ عنوان این دو آیتم در کنار هم کارایی نخواهدداشت. زیرا سادگی دکوراسیون شما را به هم می زند. در مقابل اگر سبک دکوراسیون منزلتان کلاسیک است و فضای کافی نیز برای قرارگیری وسایل اضافی دارید، می توانید هر دوی این گزینه ها را در کنار هم داشته باشید. تعدد آیتم های دکوراتیو در دکوراسیون کلاسیک نه تنها عیب نیست بلکه به زیباترشدن محیط نیز کمک می کند.

راهنمای خرید آینه کنسول

اگر به دنبال خرید یک گزینه کاربردی هستید که از آن در دکوراسیونتان استفاده کنید، آینه کنسول بهترین گزینه برای شما خواهدبود. البته برای خرید این آیتم لازم است نکاتی را درنظرداشته باشید که درادامه به بررسی آنها می پردازیم:

خرید آینه کنسول

بررسی سبک دکوراسیون

از اولین مواردی که برای خرید آینه کنسول اهمیت دارد، سبک دکوراسیون شماست. درواقع سبک تمامی آیتم هایی که در دکوراسیون خود به کارمی برید، باید با هم هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر سبک دکوراسیون شما مینیمال و ساده باشد، می توانید آینه کنسول هایی با همین سبک ساده  را انتخاب کنید که به راحتی وسایل تان را در آن جای دهید.

در مقابل برای دکوراسیون های کلاسیک که پرزرق و برق ترند، می توانید آینه کنسولی نیز با همین سبک انتخاب کنید. البته باید بدانید که قیمت این مدل از آینه کنسول نسبت به سایرین بالاتر است زیرا ظریف کاری های بیشتری روی آن انجام شده است. پس اگر این سبک دکوراسیون را دارید، باید هزینه بیشتری را نیز برای خرید آن درنظربگیرید.

انتخاب اندازه مناسب

برای خرید آینه کنسول به دنبال گزینه ای با اندازه مناسب باشید. درواقع باید میزان فضایی که می توانید به این آیتم اختصاص دهید را درنظربگیرید و برهمین اساس نیز به دنبال انتخاب اندازه مناسب باشید. اگر آینه کنسول انتخابی شما اندازه مناسبی نداشته باشد، مسلما نمی توانید یک آیتم خوب برای دکوراسیون شما به حساب آید و در کنار سایر وسایل نیز جلوه خوب نخواهدداشت. پس اگر فضای زیادی در منزل خود ندارید، می توانید یک آینه کنسول جمع و جور بخرید تا هم بتوانید وسایل خود را درون آن جای دهید و هم به آیتم های دکوراتیو فضای منزل بیفزایید.

انتخاب رنگ مناسب

رنگ بندی آینه کنسول بسیارمتنوع است به همین دلیل نیز شما می توانید از بین آنها بهترین و متناسب ترین گزینه را براساس دکوراسیونی که دارید، انتخاب کنید. دقت داشته باشید رنگ آینه کنسول باید با سایر آیتم های دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد تا فضایی جذاب را در محیط به وجودآید.

جنس آینه کنسول

متریالی که در ساخت آینه کنسول به کارمی روند، متفاوت هستند ازجمله آنها می توان به ام دی اف، چوب و … اشاره کرد.  شما می توانید بسته به ویژگی های هریک از این متریال نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید. آینه کنسول با متریال چوبی قیمت بالایی نیز دارند و البته دوام آنها نیز بالاست. در مقابل آینه کنسول هایی که با متریال ام دی اف ساخته می شوند، قیمت مناسبی دارند و شما هم می توانید به راحتی آنها را در رنگ و مدل های متنوع خریداری کنید.

انتخاب جنس آینه کنسول برعهده خودتان است با این وجود اگر از نظر پرداخت هزینه مشکلی ندارید، بهتراست مدل های چوبی را خریداری کنید.البته ام دی اف نیز جز متریال باکیفیت محسوب می شود که از نظر خرید آن تردید نداشته باشید.

قیمت

مسلما برای خرید آینه کنسول ، قیمت آن نیز از سوی مشتری بررسی می شود. قیمت آینه کنسول براساس تمامی آیتم هایی که در بخش بالا برای خرید آن بیان کردیم، متفاوت است. با این وجود شما بهتراست ابتدا به دنبال انتخاب یک آیتم براساس نیازهایتان باشید و درنهایت نیز قیمت آن را بررسی کنید. ما در هومینه مدل های متنوعی از آینه کنسول را عرضه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید.

توجه به تمامی نکاتی که برای خرید آینه کنسول بیان شد، شما را برای یک انتخاب درست هدایت می کند. با این وجود اگر نیاز به مشاوره بیشتری برای خرید داشتید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان سایت ما استفاده کنید. هومینه همواره در تلاش است تا  جدیدترین مدل های آینه کنسول را عرضه کند. پس مطمئن باشید که می توانید مدل موردنظرتان را از میان محصولات سایت بیابید و خریداری کنید.