خرید صندلی اپن
راهنمای خرید صندلی اپن + معرفی به روزترین مدل های روز

امروزه آیتم های جدید بسیاری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل به کارمی روند که صندلی اپن تنها یکی از آنهاست. خرید صندلی اپن کاملا سلیقه ای است و البته اگر نمی خواهید هزینه اضافی را برای خرید میز ناهارخوری بگذارید، به کارتان می آید. امروزه مدل های متنوعی از این صندلی به بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به سلیقه خود هریک را انتخاب کنید. اگر اطلاعات کافی درباره خرید صندلی اپن ندارید، درادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید صندلی اپن

معرفی انواع صندلی اپن

امروزه تولیدکنندگان مدل های متنوعی از صندلی اپن را به بازار عرضه می کند که به خوبی می تواند نیاز مشتری امروزی را برطرف سازد. شما می توانید براساس ویژگی های هریک از انواع این صندلی برای انتخاب آنها تصمیم بگیرید.

صندلی چرخان

صندلی چرخان یکی از بهترین صندلی هایی است که می توانید برای فضای کوچک انتخاب کنید. از ویژگی های این صندلی این است که برای جابه جایی نیازی نیست از پیشخوان کمک بگیرید و تنها می توانید با حرکت دادن صندلی از فضای میز اپن خارج شوید.

صندلی با دسته

اگر آشپزخانه شما سبک مدرنی دارد و فضای کافی برای قراردادن صندلی اپن را دارید، می توانید انواع مدل های با دسته را انتخاب کنید. این مدل از صندلی پشتیبانی خوبی را به شما ارائه می دهد به همین دلیل نیز هنگام استفاده از آن احساس راحتی بیشتری خواهیدداشت. اگر جز افرادی هستید که مدت زمان زیادی را در محیط آشپزخانه می گذرانید، این مدل از صندلی اپن بهترین انتخاب برای شما خواهدبود.

صندلی بدون دسته

صندلی بدون دسته برای محیط هایی طراحی شده اند که فضای زیادی را برای قرارگیری این مدل از صندلی ندارند. درواقع با خرید این صندلی می توانید تعداد بیشترین صندلی اپن را در اطراف پیشخوان داشته باشید. پس اگر فضای زیادی برای قراردادن این صندلی ها ندارید و تعداد اعضای خانواده شما نیز زیاد است، می توانید صندلی بدون دسته را خریداری کنید.

صندلی بدون پشتی

اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است، صندلی های بدون پشتی نیز انتخاب خوبی برایتان خواهدبود. طراحی این ملد از صندلی به صورتی است که شما می توانید پس از هربار استفاده آنها را به راحتی زیر میزپیشخوان قراردهید و بدین ترتیب از شلوغی اطراف میز بکاهید.

صندلی با پشتی کامل

این صندلی اپن بسیارراحت هستند به همین دلیل نیز برای استفاده طولانی مدت مناسب اند. البته که صندلی اپن با پشتی کامل سبک سنتی طور دارند و بیشتر برای آشپزخانه هایی با فضای بزرگ استفاده می شوند. اگر به صورت طولانی مدت از صندلی اپن استفاده می کنید، مدل هایی با پشتی کامل احساس راحتی بیشتری به شما خواهندداد.

صندلی با پشتی کوتاه

صندلی با پشتی کوتاه مدلی بین مدل های بدون پشتی و با پشتی کامل هستند که اگر به دنبال خرید صندلی راحت برای آشپزخانه مدرن هستید، می توانید این مدل را انتخاب کنید. البته باید بدانید صندلی با پشتی کوتاه به اندازه مواردی که پشتی کاملی دارند، راحت نخواهندبود با این وجود می توانند برای مدت کوتاهی به شما احساس راحتی بدهند.

شما می توانید بسته به میزان راحتی خودتان و سبک دکوراسیون آشپزخانه هریک از انواع این صندلی اپن را خریداری کنید.

راهنمای خرید صندلی اپن

تنوع بالای صندلی اپن شاید شما را برای خرید و انتخاب آنها گیج کند، پس بهتراست قبل از خرید اطلاعات کاملی را درباره این محصول داشته باشید. نکاتی که برای خرید صندلی اپن به شما کمک می کند را درادامه بیان می کنیم.

خرید صندلی اپن

بررسی ابعاد و اندازه صندلی

برای خرید صندلی اپن قبل از هرچیزی ابعاد و اندازه آنها را باید بررسی کنید. درست است که این صندلی ها دارای ابعاد استانداردی هستند با این وجود شما می توانید مدل هایی از آن را به صورت سفارشی نیز خریداری کنید. ابعاد استاندارد این صندلی با اندازه 90 سانتی متری طراحی می شوند که البته ارتفاعی نیز بین 60 تا 65 سانتی متر دارند. البته اگر شما به صندلی بزرگتر از این ابعاد نیز نیاز دارید، می توانید به صورت سفارشی آن را مطابق میلتان خریداری کنید.

انتخاب متریال صندلی

برای اینکه خیال شما از بابت کیفیت صندلی راحت باشد لازم است در هنگام خرید صندلی اپن، متریال به کاررفته در آن را نیز درنظربگیرید. درست است که متریال به کاررفته در این صندلی باید استحکام مناسبی داشته باشد اما باید با سایر اجزای دکوراسیون آشپزخانه شما نیز در تناسب باشد.

از باکیفیت ترین متریالی که در ساخت صندلی اپن به کارمی رود، چوب است با این وجود شما تنها وقتی می توانید از صندلی با این متریال استفاده کنید که کابینت هایتان نیز چوبی باشند. هماهنگی بین بخش های مختلف آشپزخانه تاثیر مستقیم روی دکوراسیون شما دارد به همین دلیل نیز باید حواستان را کاملا به این موضوع جمع کنید.

انتخاب سبک مناسب

برای خرید صندلی اپن لازم است سبک دکوراسیون آشپزخانه را درنظربگیرید. شما می توانید صندلی اپن را در سبک های مدرن ، کلاسیک و سنتی انتخاب کنید. هریک از این سبک صندلی ها ویژگی های خاصی دارند که شما می توانید با بررسی همین ویژگی ها نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید. صندلی هایی با سبک مدرن برای آشپزخانه های کوچک با دکوراسیون مدرن طراحی شده اند که جلوه خوبی را به این محیط می دهند.

ارتفاع صندلی اپن

از مهم ترین مواردی که برای خرید صندلی اپن باید مورد توجه قرارگیرد، ارتفاع این صندلی است. ارتفاع صندلی اپن به صورت استاندارد بین 60 تا 65 سانتی متر است با این وجود در هنگام خرید بهتراست حتما آن را امتحان کنید. ارتفاع صندلی انتخابی شما باید به صورتی باشد که هم بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و البته تکیه گاهی نیز برای پاهایتان داشته باشد. صندلی های بدون تکیه گاه در طول زمان استفاده سبب خستگی پاهایتان خواهدشد. وجود تکیه گاه در صندلی اپن بسیاراهمیت دارد و نباید به آن بی توجه بود.

فروشگاه کالای چوب هومینه

جنس نشیمن صندلی

برای اینکه بتوانید طولانی مدت بدون هیچ مشکلی از صندلی اپن استفاده کنید، حتما باید جنس نشیمن صندلی را درنظربگیرید. چرم یکی از بهترین متریالی است که در نشمین صندلی اپن به کارمی رود به همین دلیل شما هم بهتراست صندلی را با این نوع نشیمن انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید بهترین محصول را برای دکوراسیون آشپزخانه خریداری کنید، لازم است تمامی نکات بیان شده را به خوبی بررسی کنید. مطمئن باشید که با بررسی این موارد می توانید بهترین صندلی اپن را انتخاب کنید.