حتما پرسش های متداولی وجود دارد که انتظار دارید قبل از خرید خای اینترنتی به آن ها پاسخ داده شود، ما به پرسش های متداول شما پاسخ می دهیم.

1- چرا قیمت فروشگاه کالای چوب هومینه نسبت به سایر فروشگاه ها مناسب تر است؟

فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم انجام می شود.

2- روش ارسال فروشگاه کالای چوب هومینه به سراسر کشور به چه صورت می باشد؟

تمامی محصولات موجود در فروشگاه کالای چوب هومینه توسط باربری به سراسر ایران انجام می شود اما ساکنین تهران می توانند شخصا فرایند ارسال از درب کارخانه را بر عهده بگیرند و یا کالای چوب خریداری شده توسط وانت بار برای مشتری ارسال گردد که در تمام موارد هزینه ارسال با مشتری می باشد.

3- چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن کالای چوب مطمئن شویم؟

تمامی سرویس خواب های نوزاد نوجوان موجود در فروشگاه کالای چوب هومینه شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند. کالای چوب کارگاهی در فروشگاه هومینه عرضه نمی شود.

4- سرویس خواب نوزاد نوجوان شامل چه چیزهایی می باشد؟

سرویس خواب نوجوان شامل تخت یک نفره، یک پاتختی و میز تحریر شده و سرویس خواب نوزاد شامل تخت، کمد و کمد ویترین دار می شود. شما می توانید سایر اجزا سرویس خواب نوجوان مثل کمد را نیز به همراه آن سفارش دهید.

5- امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟

خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند تولید این محصولات امکان پذیر نیست.

6- از چه چوبی در ساخت مبلمان و دیگر کالای چوبی استفاده می شود؟

متریال استفاده شده برای هر سرویس خواب نوزاد نوجوان متفاوت می باشد و تمام سرویس خواب ها با متریال درجه یک مانند چوب روس، ام دی اف ارائه می شوند.

7- نحوه ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟

شما می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید، جزئیات محصول به تایید شما رسیده و سپس سفارش شما ثبت می گردد.

8- آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟

کالای جوبی به دلیل تولید سفارشی و از پیش آماده نبودن محصولات امکان مرجوعی ندارند، پس از تایید شما و تماس همکاران واحد پشتیبانی فروشگاه هومینه تصمیم نهایی شما عزیزان به کارخانه و واحد تولید ابلاغ و پس از پرداخت بیعانه مراحل تولید آغاز میگردد و امکان کنسل کردن سفارش و مرجوعی وجود ندارد.

9- امکان خرید اقساطی در فروشگاه کالای چوب هومینه وجود دارد؟

به دلیل نوسانات بازار و ثابت نبودن قیمت ها متاسفانه در حال حاظر امکان خرید اقساطی وجود ندارد.

10- تولید و ارسال سفارش چقدر طول می کشد؟

زمان آماده سازی سفارش پس از نهایی کردن سفارش و پرداخت بیعانه، از روزی که بیعانه پرداخت می گردد حدود ۱۰ الی ۱۵ روز به طول می انجامد.

لازم به ذکر است که این زمان در مواقع ترافیک کاری ممکن است بیشتر شود.

11- امکان پرداخت درب منزل و بعد از تحویل گرفتن کالا وجود دارد؟

برای ساکنین شهر تهران امکان پرداخت درب منزل وجود دارد اما برای سایر استان های کشور این امکان میسر نیست و قبل از ارسال محصول به باربری مربوطه تسویه کامل باید انجام شود.( برای ثبت سفارش و آغاز مراحل تولید پرداخت بیعانه الزامی است)

12- مبلغ پرداختی بابت بیعانه چقدر باید باشد؟

مبلغ پرداخت بیعانه بسته به نوع و قیمت محصول متفاوت است اما به طور کلی حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد مبلغ کل سبد خرید باید پرداخت شود.

13- آیا قبل از خرید امکان دریافت مشاوره وجود دارد؟

بله، مشاورین ما شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان می باشند.

14- اگر در مراحل ثبت سفارش با مشکل مواجه شدیم چه کنیم؟

در هر مرحله از سفارش می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس بگیرید و سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید.