حتما پرسش های متداولی وجود دارد که انتظار دارید قبل از خرید های اینترنتی به آن ها پاسخ داده شود،
ما به پرسش های متداول شما پاسخ می دهیم.
1- چرا قیمت فروشگاه کالای چوب هومینه نصبت به سایر فروشگاه ها مناسب تر است؟
فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود.
2- روش ارسال فروشگاه کالای چوب هومینه به سراسر کشور به چه صورت می باشد؟
تمامی محصولات موجود در فروشگاه کالای چوب هومینه توسط باربری به سراسر ایران انجام می شود.
ساکنین تهران می توانند شخصا فرایند ارسال از درب کارخانه را بر عهده بگیرند و یا کالای چوب خریداری شده توسط وانت بار برای مشتری ارسال گردد که در تمام موارد هزینه ارسال با مشتری می باشد.
3- چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن کالای چوب مطمئن شویم؟
تمامی سرویس خواب های نوزاد نوجوان، مبلمان، میز و صندلی اداری، میز نهارخوری سرویس لحاف و روتختی و … موجود در فروشگاه کالای چوب هومینه شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.
4- سرویس خواب نوزاد نوجوان شامل چه چیزهایی می باشد؟
سرویس خواب نوجوان شامل تخت یک نفره، یک پاتختی و میز تحریر شده و سرویس خواب نوزاد شامل تخت، کمد و کمد ویترین دار می شود.
شما می توانید سایر اجزا سرویس خواب نوجوان مثل کمد را نیز به همراه آن سفارش دهید.
5- امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟
خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند تولید این محصولات امکان پذیر نیست.
6- از چه چوبی در ساخت مبلمان و دیگر کالای چوبی استفاده می شود؟
متریال استفاده شده برای هر یک از کالای تولیدی متفاوت می باشد:
برای مثال در تولید مبلمان استیل از چوب سوپر راش گرجستان و برای مبلمان استیل از چوب روس استفاده میشود.
در تولید سرویس خواب نیز از ام دی اف واناچای و ملامینه(نئوپان) پویا که از بهترین متریال داخل کشور به حساب میروند استفاده میشود. فروشگاه کالای چوب هومینه این اطمینان را به شما میدهد که در تولید تمامی محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در کشور استفاده میشود، پس می توانید با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.7- نحوه ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟
الف) شما می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید، جزئیات محصول به تایید شما رسیده و پس از تکمیل فرم سفارش وارد درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه میشوید، پرداخت بیعانه یا مبلغ کامل کالا انجام شده و سپس سفارش شما ثبت می گردد.
ب) در روش دیگر شما میتوانید بعد از مشخص شدن انتخاب خود با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش تماس بگیرید. محصول انتخاب شده خود ( شناسه محصول یا نام محصول ) را به کارشناسان ما گفته و سفارش خود را تلفنی یا از طریق واتس اپ و تلگرام ثبت میکنید.8- هزینه ارسال محصولات فروشگاه کالای چوب هومینه بر عهده چه کسی می باشد؟
تمامی هزینه های ارسال برای همه ی محصولات فروشگاه هومینه، از جمله هزینه درون شهری، باربری، اسنپ وانت و … بر عهده ی خریدار میباشد.9- آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟
کالای چوبی به دلیل تولید سفارشی و از پیش آماده نبودن محصولات امکان مرجوعی ندارند. پس از تایید شما و تماس همکاران واحد پشتیبانی فروشگاه هومینه تصمیم نهایی شما عزیزان به کارخانه و واحد تولید ابلاغ و پس از پرداخت بیعانه مراحل تولید آغاز میگردد و امکان کنسل کردن سفارش و مرجوعی به هیچ عنوان وجود ندارد.10- امکان خرید اقساطی در فروشگاه کالای چوب هومینه وجود دارد؟
فروشگاه هومینه همیشه به فکر شما عزیزان میباشد و به صورت مداوم در حال فراهم کردن مناسب ترین شرایط برای خرید راحت شما عزیزان است . از این رو شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت اسنپ پی ( با توجه به میزان اعتبارتان در اسنپ پی) خرید اقساطی خود را در ۴ قسط انجام دهید . همچنین عزیزانی که در اپلیکیشن تارا نیز اعتبار داشته باشند با توجه به میزان اعتبار و نوع اعتبار خود میتوانند از طریق درگاه پرداخت تارا اقدام به خرید اقساطی نمایند . لازم بذکر است که در خرید اقساطی ( از تمام روش ها ) هیچ گونه سود و بهره ای از شما دریافت نمیشود و شما میتوانید با قیمت اصلی کالا خرید خود را انجام دهید.11- تولید و ارسال سفارش چقدر طول می کشد؟
زمان آماده سازی سفارش برای محصولات مختلف متغیر است. برای سرویس خواب پس از نهایی کردن سفارش و پرداخت بیعانه، از روزی که بیعانه پرداخت می گردد حدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری، مبلمان حدود ۲۰ تا ۲۵ روز کاری و سرویس لحاف و روتختی حدود ۱۵ روز به طول می انجامد. لازم به ذکر است که این زمان در مواقع ترافیک کاری ممکن است بیشتر شود.12- امکان پرداخت درب منزل و بعد از تحویل گرفتن کالا وجود دارد؟
برای ساکنین شهر تهران امکان پرداخت درب منزل وجود دارد اما برای سایر استان های کشور این امکان میسر نیست و قبل از ارسال محصول به باربری مربوطه تسویه کامل باید انجام شود.( برای ثبت سفارش و آغاز مراحل تولید پرداخت بیعانه الزامی است)
13- مبلغ پرداختی بابت بیعانه چقدر باید باشد؟
مبلغ پرداخت بیعانه بسته به نوع و قیمت محصول متفاوت است اما به طور کلی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مبلغ کل سبد خرید باید پرداخت شود.14- آیا قبل از خرید امکان دریافت مشاوره وجود دارد؟
بله، مشاورین ما در روز های کاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان می باشند.15- اگر در مراحل ثبت سفارش با مشکل مواجه شدیم چه کنیم؟
در هر مرحله از سفارش می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس بگیرید و سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید.وارد سایت باکالا شوید. روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت باکالا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
سیستم هوشمند باکالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید باشد خودکار اعمال می نماید.