قوانین فنگ شویی جاکفشی
آشنایی با قوانین فنگ شویی جاکفشی

فنگ شویی علم هماهنگ کردن محیط و افراد با یکدیگر است که امروزه نیز به شدت مورد استقبال قرارگرفته است. درواقع این علم کمک می کند تا شما از تمامی انرژی طبیعی و محیط اطراف خود در جهت رسیدن به اهداف کمک بگیرید. هریک از آیتم های به کاررفته در محیط باید در مکان درست خود قراربگیرند تا انرژی خوبی را به شما منتقل کنند. جاکفشی یکی از پرکاربردترین آیتم های محیط است که نباید در علم فنگ شویی آن را نادیده بگیرید. درادامه سعی می کنیم بیشتر درباره قوانین فنگ شویی جاکفشی صحبت کنیم. همراه ما باشید.

فنگ شویی ورودی خانه چگونه است؟

ورودی خانه اولین و مهم ترین بخش خانه است که در بدو ورود با آن روبه رو می شوید. به همین دلیل بهتراست پیاده سازی علم فنگ شویی را از همین بخش آغاز کنید. ورودی خانه را باید به صورتی تنظیم کنید که به هیچ عنوان مانعی برای باز و بسته شدن درب وجودنداشته باشد. دقت داشته باشید ورودی خانه راه ارتباط شما با محیط بیرون است پس نباید مانعی را برای آن به وجودآورید.

در علم فنگ شویی درب ورودی خانه باید به اندازه کافی مستحکم باشد به همین دلیل نیز استفاده از درب های شیشه ای به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دقت داشته باشید به هیچ عنوان نباید شما وسایل اضافی خود را در راهرو قراردهید، این امر به شدت در علم فنگ شویی رد می شود. باید از بهترین آیتم ها در ورودی منزل استفاده کنید تا نیروی خوبی را در این بخش به جریان بیندازید.

آموزش قوانین فنگ شویی جاکفشی

قوانین فنگ شویی جاکفشی

همانطور که قبلا اشاره کردیم هریک از آیتم های منزل قوانین فنگ شویی خاص خود را دارد، که جاکفشی نیز یکی از همین آیتم هاست. دقت داشته باشید به صورت کلی از جاکفشی برای نظم دادن به کفش ها استفاده می شود به همین دلیل نیز فضایی که جاکفشی در آن قرارمی گیرد نیز باید نظم داشته باشد.

جاکفشی معمولا در ورودی خانه قرارمی گیرد به همین دلیل نیز کفش هایی که می خواهید درون این جاکفشی قراردهید نیز باید به خوبی تمیز و مرتب باشند. سعی کنید به هیچ عنوان به همراه کفش آلودگی را وارد جاکفشی نکنید. بهترین مکان برای قرارگیری جاکفشی یکی از گوشه های راهرو است تا مانع رفت و آمد نشود.  درادامه نکات دیگری که در جهت قوانین فنگ شویی به شما کمک می کند را مرور می کنیم:

تمیزبودن جاکفشی

از دیگر قوانین فنگ شویی جاکفشی، تمیزبودن آن است. پس شما سعی کنید همانطور که برای تمیزکردن سایر بخش های منزل خود وقت می گذارید به صورت دوره ای جاکفشی و البته کفش های داخل آن را به خوبی تمیز کنید. دقت داشته باشید آلودگی های احتمالی روی جریان های خوب اثر بدی می گذارد.

پیشنهاد می کنیم در ورودی منزل خود یک پادری داشته باشید تا خاک و آلودگی های احتمالی کفش را به خوبی پاک کنید.

انتخاب مکان مناسب برای جاکفشی

در قوانین فنگ شویی جاکفشی، محل قرارگیری آن نیز اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل نیز بهتراست یک مکان درست را برای قرارگیری جاکفشی انتخاب کنید. بهترین مکان برای جاکفشی، راهروی ورودی منزل است. جاکفشی منزل شما به هیچ عنوان نباید نزدیک آشپزخانه یا اتاق خواب قراربگیرد زیرا هم می تواند سلامت شما را به خطر بیندازید، هم انرژی خوبی را به محیط اطراف خود نخواهدداد. پس بهتراست یک مکان درست در راهرو برای جاکفشی درنظربگیرید و البته روی آن را نیز می توانید با اکسسوری هایی نظیر گلدان تزئین کنید.

جاکفشی را بهتراست در غرب و جنوب غربی منزل خود قراردهید تا انرژی مثبت را در محیط به جریان بیندازید. حال اگر درب ورودی شما در بخش غرب و جنوب غربی نیست، بهتراست جاکفشی را بیرون از منزل قراردهید. قراردادن جاکفشی در هر جهت دیگر انرژی منفی دارد پس بهتراست با احتیاط عمل کنید.

انتخاب رنگ مناسب

قوانین فنگ شویی جاکفشی

رنگ ها بیشترین تاثیر را در قوانین فنگ شویی دارد پس برای انتخاب رنگ جاکفشی نیز باید درست عمل کنید. رنگ های روشن می تواند انرژی مثبتی را به شما انتقال دهد. رنگ هایی نظیر سفید و یا بژ شانس بیشتری را برای زندگی شما خواهدداشت. دقت داشته باشید هریک از رنگ ها انرژی مغناطیسی مخصوص به خود را دارد که تاثیرات آن به خوبی در احساسات افراد مشاهده می شود. زرد نیز یکی از رنگ هایی است که سطح انرژی بالایی دارد و البته خب تنها مختص دکوراسیون های رنگی رنگی است.

قیمت کفش ها

یکی دیگر از قوانین فنگ شویی جاکفشی این است که کفش هایی قرارگرفته در آن باید گران قیمت باشند. درواقع اگر می خواهید شانس و ثروت خود را بالاتر ببرید، باید کفش هایی گران قیمت بخرید. البته کفش ها علاوه برقیمت بالا باید جنس خوبی نظیر چرم داشته که برای نگهداری از پا نیز باکیفیت باشند.

این نکته را هم بدانید که کفش های نو شانس بیشتری برایتان خواهدداشت پس اگر کفش های قدیمی را دارید، بهتراست آنها را از جاکفشی خود دور کنید.

جنس جاکفشی

از دیگر قوانین فنگ شویی جاکفشی، مربوط به جنس متریال به کاررفته در آن می باشد. چوب از بهترین متریال به کاررفته در جاکفشی است که کیفیت بسیارخوبی دارد. دقت داشته باشید چوب میکروب های کمتری را به خود جذب می کند و درواقع بهداشتی تر است به همین دلیل نیز می تواند انرژی مثبت به محیط اطراف خود بدهد.

پس با وجود اینکه جاکفشی های چوبی گران هستند، اگر انرژی محیط برای شما اهمیت دارد، این مدل را انتخاب کنید.

جاکفشی درب دار یا بدون درب؟

در علم فنگ شویی جاکفشی بهتراست قفسه های جاکفشی دیده نشوند به همین دلیل نیز توصیه می شود مدل های درب دار را خریداری کنید. ما در هومینه مدل های متنوعی از جاکفشی درب دار را عرضه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید.

در این بخش سعی کردیم مهم ترین قوانین فنگ شویی جاکفشی را بیان کنیم. شما نیز می توانید با کمک این قوانین انرژی مثبت خوبی را در محیط منزل خود برقرارکنید. برای خرید یک جاکفشی باکیفیت حتما سایت ما را بررسی کنید. هومینه همواره سعی داشته است تا جدیدترین مدل جاکفشی های بازار را با مناسب ترین قیمت عرضه کند.