وسایل غیرضروری منزل
مستاجری؟ اینا رو نخر… + معرفی وسایل غیرضروری منزل

امروزه قیمت خانه به شدت بالارفته به همین دلیل نیز زندگی اجاره نشینی افزایش یافته است. مستاجری در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی هم هست. برای مثال مسلما شما هر سال در جال جابه جایی هستید و احتمال خراب شدن و صدمه دیدن برخی از وسایل منزل شما وجوددارد. پس شما به عنوان یک مستاجر از خرید یک سری وسایل باید پرهیز کنید. درادامه لیست وسایل غیرضروری منزل را با هم مرور می کنیم تا بتوانید با بررسی آنها برای منزلتان خرید کنید. همراه ما باشید.

وسایل غیرضروری منزل برای مستاجرها

اگر مستاجر هستید باید با دقت و توجه بیشتری وسایل منزل خود را بخرید تا بعدها مجبور نباشید برای متناسب نبودن با فضای دکوراسیون آنها را به حراج بگذارید. در ادامه بیشتر درباره وسایل غیرضروری منزل صحبت می کنیم تا با دید باز برای خرید اقدام کنید.

ویترین بزرگ

یکی از وسایلی که معمولا در جهیزیه عروس نیز خریداری می شود، بوفه یا ویترین است. دقت داشته باشید امروزه به هیچ عنوان خرید ویترین ترند نیست و جز وسایل غیرضروری منزل برای مستاجرها محسوب می شود. حمل ویترین و بوفه های بزرگ نیز در جابه جایی های مستاجری سخت است به همین دلیل نیز خرید آن توصیه نمی شود.

میز تلویزیون دیواری

یکی از جذاب ترین میزتلویزیون هایی که بیشتر برای دکوراسیون های کوچک پیشنهاد می کنیم، مدل های دیواری است. اما اگر شما مستاجر هستید به هیچ عنوان این نوع میز تلویزیون انتخاب خوبی برای شما نخواهدبود. امروزه تنوع میزتلویزیون در بازار بالاست و شما می توانید به راحتی یک میزتلویزیون جمع و جور و مناسب دکوراسیون خود را انتخاب کنید. حمل میزتلویزیون دیواری سخت است پس پیشنهاد ما به شما مدل های کمدی است که برای جادادن وسایل نیز می توانید از آن کمک بگیرید.

گل و گیاهان زیاد

وسایل غیرضروری منزل

یکی از مهم ترین مواردی که همیشه تاکید می کنیم در دکوراسیون خود داشته باشید، گل و گیاهان طبیعی است. گل و گیاه طبیعی هم به تسویه هوای محیط کمک می کند و هم حس طراوت و تازگی را به محیط می بخشد. البته اگر شما مستاجر هستید گل و گیاهان زیاد جز وسایل غیرضروری منزل به حساب می آید که جابه جایی آن برای شما مشکل خواهدبود. این را هم درنظربگیرید که شاید با تغییر محل زندگی و نقل مکان به منزل دیگر ، محیط مناسبی برای رشد این گیاهان نداشته باشید و عملا تمامی آنها را از دست بدهید.

پرده زبرا

یکی دیگر از وسایل غیرضروری منزل، پرده زبرا است. دقت داشته باشید به هیچ عنوان نباید از این نوع پرده برای خانه مستاجری استفاده کنید. بهترین انتخاب برای خانه مستاجری، پرده های پانج است که بعدها نیز قابلیت اضافه شدن به آن وجوددارد. بهتراست نوارپرده انتخابی شما از نوع کش دار باشد تا بتوانید هر بار با تغییر عرض پنچره به خوبی آن را تنظیم کنید.

لوازم تزئینی و دکوری زیاد

دقت داشته باشید برای خانه های مستاجری از لوازم دکوری و تزئینی زیادی استفاده نکنید. بعدها حمل کردن این وسایل تزئینی به منزل دیگر برای شما سخت خواهدبود و البته شکستن و آسیب دیدن هریک از آنها نیز هزینه شما را هدر خواهدداد.

مبلمان بزرگ و حجیم

وسایل غیرضروری منزل

امروزه تنوع مبلمان موجود در بازار بالاست اما چون شما مستاجر هستید، نمی توانید هر طور که بخواهید، دست به انتخاب مبلمان مناسب بزنید. برای خانه مستاجری، مبلمان بزرگ و حجیم جز وسایل غیرضروری منزل محسوب می شود که بعدها برای جابه جایی آنها به مشکل خواهیدخورد. سعی کنید مبلمان شما از نوع اسپرت و البته کم جا نیز انتخاب شوند. مبلمان ال بهترین انتخاب برای خانه های مستاجری است که به راحتی با هر فضایی ست می شود و حمل آن نیز به مراتب راحت است.

در انتخاب مبلمان مناسب دقت داشته باشید نمونه هایی با رنگ خنثی را انتخاب کنید. زیرا عملا شما نمی دانید که منزل بعدی شما دیوارهای چه رنگی دارد و تنها رنگ های خنثی هستند که به راحتی با هر آیتم دیگری ست می شوند.

فرش گرد

فرش گرد انتخاب چندان مناسبی برای خانه مستاجری نیست. دقت داشته باشید فرش مربع شکل به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود اما فرش گرد طراحی خاصی دارد و شما نمی توانید برای هر نوع خانه ای از آن استفاده کنید. البته سعی کنید به جای اینکه فرش های مربعی خیلی بزرگ بخرید، فرش های شش متری را انتخاب کنید.

میز ناهارخوری بزرگ

از دیگر وسایل غیرضروری منزل، خرید میز ناهارخوری بزرگ است. دقت داشته باشید خرید میزناهارخوری بیشتر از شش نفره برای خانه مستاجری اصلا مناسب نیست و بعدها شما را با مشکل مواجه خواهدکرد. البته این موضوع را هم درنظربگیرید که میز ناهارخوری شما هم حتما مستطیلی باشد زیرا مدل های گرد به فضای بیشتری برای چیدمان نیاز دارد.

یخچال فریزر جداگانه

یخچال و فریزر جداگانه حجم و وزن زیادی دارد به همین دلیل نیز جز وسایل غیرضروری منزل به حساب می آید. دقت داشته باشید اگر نیاز به فضای زیادی در فریزر ندارید، به هیچ عنوان یخچال و فریزر را جداگانه نخرید. یخچال فریزر به صورت سرهم می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند و البته بعدها برای حمل آن نیز مشکلی نخواهیدداشت.

رخت خواب های اضافه

در بیشتر خانه های امروزی ما تعداد بسیارزیادی رخت خواب می بینیم که سالها مورد استفاده هم قرارنمی گیرند. این رخت خواب ها جز وسایل غیرضروری منزل به حساب می آیند که خرید آنها هم هزینه اضافی برای شما دارد و هم جاگیر است. پس برای خانه مستاجری به هیچ عنوان رخت خواب اضافه خریداری نکنید که بعدها برای جادادن آنها به مشکل می خورید.

در این بخش سعی کردیم به بررسی برخی از مهم ترین وسایل غیرضروری منزل بپردازیم. شما نیز می توانید با بررسی این وسایل بهترین انتخاب ها را برای دکوراسیون خود داشته باشید. اگر به دنبال خرید مبلمان کم جا و البته باکیفیت برای دکوراسیون خود هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به محصولات سایت هومینه سری بزنید. هومینه همواره سعی دارد تا تمامی آنچه شما برای زیباترکردن دکوراسیون خود نیاز دارید را فراهم آورد. پس شما نیز می توانید تمامی آیتم های دکوراسیون را از سایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، نیز از مشاوره 24 ساعته کارشناسان سایت ما کمک بگیرید.